Thursday, June 25, 2009

quranic law of attraction


alhamdulilah kali ini saya ingin memperkenalkan sebuah buku yang menghuraikan mengenai dengan hukum tarikan ataupun law of attraction yang berlandaskan alquran,  penulisnya saudara Rusdin s.Rauf. sebenarnya sebelum buku ini saya temui saya ada mempunyai satu pengalaman yang magik bagi saya. sebelum ini saya telah banyak membaca dan mengkaji tentang hukum tarikan ini dari buku2 keluaran dari barat. satu hari sedang saya berehat2, saya berniat didalam hati "semoga suatu hari nanti saya akan bertemu dengan sebuah yang menghuraikan mengenai dengan LOA ini didalam bahasa melayu yang berkonsepkan islamic, selepas itu saya membuat visualisasi dan merasakan yang saya telah menemui buku tersebut. sekarang buku quranic law of attraction telah berada ditangan saya dengan izin ALLAH. subahanallah hebatnya ilmu ALLAH. berbalik kita kepada buku quranic LOA tadi, saya baru selesai membacanya, dan saya akan membacanya sekali lagi nanti. didalam buku ini saurdara Rusdin menerangkan bagaimana LOA ini diajarkan didalam alquran, bagaimana alquran menyuntik kekuatan kedalam nurani kita, keimanan dan hukum tarikan, bagaimana mengundang pertolongan tuhan, dan bermacam macam lagi yang dihuraikan. saya amat menyarankan anda memdapatkan buku ini insyallah dengan izin Allah anda akan menjadi manusia yang hebat didunia dan diakhirat.

0 comments:

Post a Comment