Tuesday, February 10, 2009

fokus?????


apa kah yang anda fokuskan setiap hari? bagi pengalaman saya kita selalunya fokus kepada apa saja yang kita tak mahu. saya bagi contoh supaya anda tidak bingung, misalanya aku tak mahu miskin, aku tak mahu sakit, aku tak mahu bercerai, aku tak mahu kehilangan pekerjaan, aku tak mahu susah, aku tak mahu girlfriend ku dirampas orang dan bermacam macam lagilah katakan. anda faham sekarang apa yang saya maksudkan? anda bersetuju dengan apa yang telah saya senaraikan? kita fokus kan tenaga kita kepada apa saja yang kita tak mahu, sebab itulah semakin banyak anda menarik segala yang kita tak mahu kedalam hidup anda. teruskan mengikuti article yang akan datang,  saya cuba menghuraikan lagi dengan lebeh jelas, 

solution: POSITIVE FEELING GENERATE POSITIVE ENERGY
                   WHICH ATTRACT MORE POSITIVE THINGS INTO
                   OUR LIFE!!!!!!

0 comments:

Post a Comment